perjantai 1. elokuuta 2014

Pohdintaa edelleen

Blogi aiheuttaa pohintaa yhä.  Oon tosi epävarma itestäni, blogista ja aattelen liikaa mitä muut aattelee musta. En ehkä arvosta tarpeeksi sitä, että neulon "vain tavallisia sukkia". Kuulostaa hullunkuriselta. Nyt mulle jotenki loksahti se, että jos mä en kelepaa tällasena, niin entä sitte??? Eihän tänne oo pakko kenenkään tulla. Pikkuhilijaa alan oppia sen, että oon hyvä tällasena, riitän omana ihtenäni ja saan olla erilainen. Ei kaikkien tarvi kulukia valtavirran mukana. Tämä ajatus helepottaa, kunpa muistasin tämän myöhemminki. :) Blogi jatkunee näillä näkymin. Ehkä laajennan vähän kerrontaa, katotaan mihin tää muotoutuu.

Näpin neuleet pysynee nimenä, sillä neulominen mun päälajini on ja tullee varmaan aina olemaan. Puikot on heilunu verkkaan. Syksyä kohen huomaan aina, että kiinnostus lankoihin, ohjeisiin ja blogeihin alakaa käyä taas porisevan padan lailla kuumana. Tämän illan oon viettäny konneella selaillen blogeja ja oon löytäny uusia tuttavuuksia. Aivan mahtavaa. Mulla on pariki työtä esiteltävänä. Ihankohan totta mä meinasin saaha blogattuakki ne?! Kyllä uskon niin, mutta en vain tiiä millon. Noh, nyt on fiilis katossa ja uutta intoa täynnä. Pysytään langoilla, tosin langat voi olla pitkiä... ;)
Pohjanneito

Väinämöinen
Kuvissa viime kesältä Lappeenrannan hiekkaveistoksia. Aiheena oli Kalevala.

12 kommenttia:

  1. Näppi, sun blogi on hyvä just sellasena kuin sen itse teet!! Ei kannata miettiä liikoja, mitä muut aattelee. Kylläpä olis tylsää, jos kaikki blogit, käsityöt, ihmiset...olis samasta muotista! Epävarmuutta tuntee varmasti jokainen aina välillä, mutta onneks joku pikku juttukin saa sen taas väistymään. Aurinkoa elämääsi, naatitaan kesästä;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula. :) Ehkä kirjotin asian turhan epäselevästi. Täälä blogistaniassa en niinkään mieti ku tiettyjä juttuja, mutta tuttuille ihimisille = kavereille en oo pystyny sanomaan että piän blogia. Häpeän sitä jostain syystä. Tunnen suurta epävarmuutta, koen että blogini on huono. Ehkä palaan tähän asiaan vielä seuraavassa blogikirjotuksessa.

      Poista
  2. näpin neuleet,pidä blogisi just sellasena ku se on :)
    upeita veistoksia nuo :) Me käytiin joku vuos kans siellä,aiheena oli sillon maailman kuuluisimmat rakennukset :D

    VastaaPoista
  3. Hei! Olen tällainen satunnainen lukija ja kuljen eri neuleblogeissa. Pidän tyylistäsi, koska kirjoituksiisi ja töihisi voi samaistua. Jatka toki omalla tyylilläsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sanoistasi. Eli tällaselle perusneulojanblogille on siis tillausta. Jeeeeee! Ihanaa. :) Tuli niin hyvä mieli.

      Poista
  4. Minä myös ajattelen omasta blogistani, että jos ei jotakuta lukijaa miellytä, niin eihän sinne ole pakko tulla. Olen itsekin karsinut menneen kevään ja kesän aikana lukulistaltani blogeja, joista en koe saavani mitään iloa tai joiden lukeminen ei tunnu hyvältä. Sinun blogisi on yhä listallani! :) Ihan sama ajatusmaailma pätee muuhunkin elämään, jokaisen on kelvattava omana itsenään, ja jos en kelpaa, niin se ei ole minun ongelmani vaan sen toisen ihmisen. Laita vaan reilusti tänne niitä "tavallisia sukkia" ihan omaan tahtiisi ja tyyliisi! :) Mukavaa alkanutta syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoistasi Mari. Näinhän se on, ite vaan tekkee asiosta turhan hankalia näemmä. :)

      Poista
  5. Onneksi on monenlaisia ja -näköisiä blogeja. Äkkiä sitä kyllästyisi koko hommaan jos blogi toisensa jälkeen vaan muistuttaisi toisiaan. Eli juuri tämä tyyli on just sun juttu ja se on hyvä se. Jatka samaan malliin :) Eikö vaan :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kanneli. Jatketaan jatketaan. :)

      Poista
  6. Hienoa että sait oivalluksen. Blogin pitäisi kuitenkin olla mukava harrastus, ihan niinkuin se neulominenkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Ansku. Turha tätä blogia on hampaat irvessä pittää. :D ;)

      Poista

Kiitos ku jaksoit jättää viestin. Se piristää kummasti.