perjantai 6. maaliskuuta 2009

Ihana postiviikko

Tämä viikko on ollu kerrassaan ihana postiviikko. Tiistaina postipoika kanto laatikkoon Villaista-blogin arvonnassa voittamani talven IK- lehen. Lehessä on ihania malleja, joskaan mikkään niistä ei ponnahtanu suoraan puikoille. Kiitos Kristiinalle tätäki kautta lehestä. Inspiraatiota lehestä ainaki sai!


Tännään postipoika oli jälleen antelias. Sny-paketti oli laatikossa. En yhtään osannu oottaa vielä pakettia, joten se oli erittäin mukava yllätys. Oltiin justiin miehen kans lähössä asioille ja samalla otin postin. Mies kahteli ilimeitäni ja tuumas: "kylläpä oli onnellinen hymy." En malttanu oottaa, että oltas takasin kotona vaan aukasin paketin heti. Voi sny, et arvaakkaan kuinka mielunen paketti oli! Siinä oli just mun väristä ruskiaa merinovillaa. Lanka on uus tuttavuus mulle ja ihana sellanen. Langalle on jo takuuvarma suunnitelma: niistä tullee ursus- kämmekkäät. Oon hetken jo suunnitellu tekeväni kevvääks kämmekkäät, mutta lanka on puuttunu. Sellasille keleille, ku lapaset on liian kuumat, mutta jottain käpälänlämmittimiä tarvii, kämmekkäät on ykköset. Olin niiiin mielissään ku sain merinovillaa, se on nykyään top vitosessa. Paketissa oli lisäks mahtavat 3mm lyhyet (15cm) knit pron puikot. Mulla ei ookkaan knit pron sukkapuikkoja vasta ku nuo 3mm, 4mm ja 7mm. Namuja oli tietty mukana myös, mutta lapset saavat ne ku oon ollu vuojen alusta karkkilakossa. Voi kiitos kiitos ihanaakin ihanammasta paketista sny! Paketti oli aivan ku nenä päähän mulle! Tää koko viikko on ollu jotenki niin mukava. Varmaa tuo auringonvalo saa mut sekasin. :)