maanantai 2. helmikuuta 2009

Kuinka musta tuli bloggaaja?

Elettiin vuojen 2007 alakua. Istuin lasten nukkumaanmenon jäläkeen tapanimukkaan netissä. Googlettelin seuraavaa neuletyötä, ku sitä ei tuntunu löytyvän aika mahtavasta neulelehti- valikoimastani. Etteeni avautu sivut Susannan käsityöt. Olin aivan haltioitunu että mihin mä oikeen tulin. Sellailin etteenpäin ja aina vain upeampia töitä tuli etteeni. Ei menny ku muutama ilta ja taas sama juttu. Koukkuun jäin ja nopiasti! Alun ihimettelyjen jäläkeen löysin muitaki blogeja, joissa käyn vieläki.


Tietysti ajatus omasta blogista jäi kaihertamaan. Mutta mistä sitä kuuluisaa aikaa?! Mulla ku on nykypäivän mittapuun suurperhe. Perheelle oikiastaan vaan neulonki. Joskus jottain saavat kummilapset ja sukulaiset.


Pikku hilijaa oon osallistunu monenmoisiin erillaisiin vaihtoihin ja niitten myötä blogittomuus on alakanu ottamaan päähän entistä enemmän. Nyt osallistun ensimmäistä kertaa sny-kierrokselle ja siinä pointti tälle blogille. Toivon kyllä, että blogittaminen jatkuisi snyn jäläkeenki.


Kuka mä sitte oon?


Ite oon tämmönen nuorehko eukko (-80 syntyny) ja käsitöistä neulominen eli tikkaaminen on se mun juttu. Omistan kyllä ompelukonneenki ja saumurin, mutta jostaki syystä ne saa pölyttyä kaapin perällä kaikessa rauhassa. Välillä on pakko paikata muksujen vaatteita ja sillon saattaa tulla ommeltua jottain muutaki. Katotaan saako tää bloggaus mut ihan koukkuun, mutta toivotaan että sopivassa määrin vaan.


Eli tässä sitä ollaan katotaan miten äimän käy!

8 kommenttia:

  1. Mooooi! Nytpäs minä vasta hokaisin, että sulla on blogikii. Kiva! Linkitin samontein omalleni. Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Moi Riikkis! Kyllä mä tosi pitkään kypsyttelin tätä bloggauksen alotusta. Lopulta aattelin sitten että saan omat työni muistiin tällä tavalla. Ja helpompi vaihtojen ym kannalta myös.

    VastaaPoista
  3. Kivaa, että sinäkin aloitit bloggaamisen, tervetuloa siis! Pistän osoitteesi Readeriini, joten tulen jatkossakin vierailemaan. :)

    VastaaPoista
  4. Hei, täällä ollaan! :) Tervetuloa joukkoon tummaan!

    VastaaPoista
  5. Mukava, että aloitit tämän blogisi! Mulla ainakin oli kynnys aika korkea blogin aloitukseen(Taustajoukot tarvitsin)!Mutta olenpa vain täällä "räpistellyt", vaihtelevalla menestyksellä! Ja "koukkuun olen jäänyt ja pahasti! Tervetuloa mukaan!

    VastaaPoista
  6. No hei ja kiitos kommentista blogissani! :) Taidankin jäädä seuraamaan blogiasi, kun näkyy olevan jo Blogilistallakin (klikkasin juuri itseni näemmä blogisi toiseksi tilaajaksi ;) ). On kiva alkaa seurata uusia blogeja alusta alkaen, ja tosi mukava, kun olit tosiaan kommentoinut minun blogissani, koska enpä olisi muuten tänne löytänytkään. :) Mukavaa bloggailutaivalta sinulle! Tämä on kivaa ja koukuttavaa puuhaa! :)

    VastaaPoista
  7. Onnea uudelle blogille:)!Tästä se alkaa!Mielenkiinnolla odotan uusia postauksia:)

    VastaaPoista
  8. Kiitos kannustavista kommenteista, tervetulotoivotuksista ja onnitteluista. Lähipäivinä postaan tämän vuoden kuvaamatta jääneet työt, niitä on muutama. Yritän myös muokkailla blogin ulkoasua tässä samalla mieleisekseni, voi olla että tarviin siinä vähän apua, mutta sitähän saa hyvin täältä blogistaniasta. Mukavaa ensi viikkoa kaikille.

    VastaaPoista

Kiitos ku jaksoit jättää viestin. Se piristää kummasti.