perjantai 7. heinäkuuta 2017

"On aika kiittää ja kättä puristaa..."

Oon pyörittäny tätä asiaa jollain tasolla jo pitkään. En ennää aio päivittää blogia. Oon mielessäni teheny välitilinpäätöstä ja tulin siihen tulokseen, että on aika päästää irti. Nyt oon siihen valamis. Pitkään päätöstä piti hautoa ja kypsyttää. En halunnu jollain tasolla myöntää, ettei mun aika tuu riittämään tähän. Alusta asti kuvitelmani blogin suhteen ei vastannu todellisuutta. Ison perheen kans aikaa mennee kaikkeen muuhun niin palijon, että blogin taso ei ollu sitä mitä oisin halunnu. Aika ei vaan riittäny parempaan.

Pitkät pitsisukat ystävälle 84s.
Novitan sukkalehti, malli S
Lanka: TeeTee Pallas
Puikot: 2,5mm, 2,75 mm ja 3,0 mm
Tehty ajalla: 30.12.16-19.6.17


Sain viimein rauhan ihteni kans ja napsautan blogin kannet kiinni. Instagrammitili @napinneuleet jää kuitenki elämään ommaa elämäänsä. Laitan sinne kännykkäräpsyjä, jos satun jotaki neulomaan. 😊 Tervetuloa seuraamaan. 

Haluan kiittää sydämmestäni teitä monia ihania ihimisiä siellä blogien takana, joita opin tuntemaan. Miten lämpimiä tyyppejä siellä onkaan ja usseita! Oon saanu lankalähetyksiä sekä muita ihania posteja. Piristystä, kannustusta, kehuja, neuvoja, kommentteja ja vaikka miten monta muuta juttua. Eniten jään kaipaamaan yhteisöllisyyttä neulojien kesken. Tämä on aivan oma maailmansa. Kiitos, kun olitte ja elitte yhessä blogini matkassa. Ilman teitä tämä ois ollu ihan toisenlaista. Ikävä tullee varmasti ja kyyneleet valluu nytki, mutta nyt on aika kiittää ja sanoa näkemiin. Kiitos!!!

Näppi ❤❤❤