perjantai 27. syyskuuta 2013

Mietintöjä jatkosta

Pitkään on tässä blogissa ollu hilijasta. Oon miettiny kirjottaakko ennää ollenkaan, enkä oo asiasta vieläkään varma. ;) Vauvasta on kasvanu jo taapero. Neulonta-aikaa on vähän tai sanotaanko, että oon käyttäny aikani toisin. Musta on nimittäin tullu urheiluhullu, entisestä (lähes) sohovaperunasta. Jos aikaa jää, laitan tossut koipiini ja lähen juoksentelemaan. Tuli juostua eka puolimaratooniki tuossa parisen viikkoa sitte.

Asiaan... olin jo heittäny hyvästit blogilleni, mutta ku kävin kahtomassa blogin tilastoja, niin huomasin että edelleenki täälä ihimisiä käy. Muutamia päivässä, mutta muutama on enemmän ku ei yhtään. Katotaan, en luppaa mittään, vaikka on tuola jotaki tekstiluonnoksia valamiina. Oishan tuo kiva palata mukkaan kuvioihin, jos vaan saan sovitettua liikunnan ja neulomisen yhteen suurperheen elämään. Tämä ois toisaalta sitä ommaa aikaa, mitä kaipaan liikunnan ohella. 

Mukavia syyspäiviä teille kaikille, jotka eksytte tai tarkotuksella tänne tuutte. Jatkoa ootellessa...
Syyskukkia

16 kommenttia:

  1. Kyllä minä ainakin täällä olen välillä käynyt kurkkimassa ja mielellään käyn jatkossakin jos niin päätät:). Tiedätkö, että minäkin olen nyt reilun vuoden ajan harrastanut liikuntaa ja juoksua melkoisen säännöllisesti . Ja olen innoissani siitä ja koen saavani kovasti energiaa liikunnasta. Liikunnaniloa sinullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla. :) Ite en ollu aikasemmin tajunnukkaan miten valtavasti energiaa liikunnasta saa. Samalla saa purettua stressiä tai pahhaatuulta lenkkipolulle, jos sellasta sattuu olemaan. Kyllä liikunnasta saa valtavasti iloa. Suosittelen muitaki kokkeilemaan.

      Poista
  2. Kiva "nähdä" pitkästä aikaa! Kurkkinut olen tänne välillä ja bloglovin visersi sinulta päivityksen tulleen ;) Jos jatkoa on luvassa niin täällä ainakin yksi lukija \o
    Kiva että olet löytänyt liikunnanilon! Itse täällä vain laiskottelen, mutta kai se tuleva uusi perheenjäsen houkuttelisi jossain vaiheessa lenkkipolullekin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla sustakin. :)
      Kyllä se liikunnan ilo löytyy kun sen aika on. ;) Mulle moni sano, että kannattais liikkua. Vasta sitte ku ite tajusin miten huonossa kunnossa oikiasti oon, niin tapahtu myös lenkkipolulle lähteminen. Liikkumisesta on tullu vappaaehtonen pakko.
      Koiranpentu tulossa vai?

      Poista
    2. sepä juuri :) Sillä on valkoinen pörröinen turkki ja mustat pöreät nappisilmät.. Ja eiköhän siitä tule kohta blogi"vahti"

      Poista
  3. Tuu vaan takasi. Eläkä ota paineita niijen neulomusten takia. Bloggaa vaikka siitä sun urheiluhullutuksesta. Siihen meikäki on hurahtanu. Maanantaina juostaan tunti. Keskiviikkona oon kahavakuulasa teinin kanssa ja perään on heti venyttelyjumppa. Torstaina, jos en mee neulekahavilaan on taas lenkkeilyn vuoro ja viikonloppuna ukon kanssa lenkille aina ku siltä tuntuu. Välillä polen crossaria, hyppään steppipenkille ja jumppaan kotona. Antaa se niin mahottoman palijo virtaa tuo liikunta että sitä pitäis aina vain enemmän harrastaa, mitä vanahemmaksi tulee. Tais mun likka olla kans siellä maratoonilla, minusta ei siihen enää ole, mutta hattua nostan teille nuoremmille.

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihanasta kommentista. :) Jännä, että tuo urheiluhulluus on monella lähellä syäntä, mutta hyvä niin. Mahtavaa, että säkin oot innostunu liikkumisesta. Mä oon juossu ja teheny punttitreeniä vuoronperrään, joskus jotaki muutaki. Kyllä sun tyttös sielä juoksi myös, missä minäki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ja jäi vielä yksi hullutus kertomatta. Se on tiistaina aina maanviljelijöitten kuntosalitreeni 1,5 tuntia. Oikein ohjattua treeniä. Ja sitte meillä on myös 14 käyntiä itte maksettu alkuvuojesta, niin neki pitää nyt käyttää ennen vuojen vaihtumista. On täsä yhelle muorille liikuntaa ihan asialle asti.

      Poista
  5. Kyllä minäkin tänne heti tulin, kun päivityksesi huomasin.
    Minä edelleen odotan sitä liikuntakipinää, ei oo toistaiseksi iskenyt. Mutta hyvä että sinuun on! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että miten mukavalta tuntuu kun "vanhat" tutut on tullu tänne. :) Joskus liikuntakipinän löytyminen voi viiä koko elämän. ;) Jospa säki Hepsi sitte ku on liikaa aikaa, löyät sen.

      Poista
  6. Mukava taas tavata:)
    Puolimaraton on hieno saavutus onnea siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja samoin, mukava tavata :)

      Poista
  7. ihanhan tuota on ollu ikävä noita sun päivityksiäsi :) vaan huippu homma tuo liikunta-kärpäsen purema,sais purasta muaki yhtä kovasti! yritystä kyllä on,mä en vaan tippaakaan tykkää tallustella asfaltti-teillä,pitänee siirtyä koulun lenkki-poluille(ja sieltä puuttuu ne järvet).."seli seli...:P"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suvi, noinkohan? ;) Juu seli seli vaan, ei munkaan lenkkireitillä oo järviä :D

      Poista
  8. Kivaa, kun palasit! :)
    Mä oon myös niin innoissaan, kun pääsee taas kevyesti liikkumaan ilman pallomahaa. juoksemaan en oo vielä uskaltanu, mut eiköhän jo kohtapuoliin.... kovasti houkuttaisi jo kokeilla!

    VastaaPoista
  9. :) Mukava palata kun noin kauniisti otatte vastaan. :) Elä liian aikasin lähe juoksulenkille synnytyksen jäläkeen. Uskon kyllä että mieli tekis kovasti jo, mutta malta vielä hetki. Tee reippaita kävelylenkkejä ootellessa.

    VastaaPoista

Kiitos ku jaksoit jättää viestin. Se piristää kummasti.