tiistai 24. elokuuta 2010

Tunnustus ym. höpinää

Muoks. Lankaa saatu jo. Kiitos Irinalle!
Hellurei ja hellät tunteet kaikille tasapuolisesti! Mitäs teille kuuluu? Kiitän ja kumarran jokkaiselle täälä kävijälle, mutta erityisesti niille, jotka jaksavat kommenteillaan ilahuttaa päiviäni. Ootte kivoja ihimisiä. Kommentit on tärkeitä mulle. Iliman niitä en viihtis blogata. Tällä kertaa tunnustus. Pyyntö pienestä lankanöttösestä. Sukkasadosta. Ei valamiita töitä, mutta pian niitäki. Kuvat ei liity postaukseen, mutta kuvaton on tylsä...

Täyttä elämää -blogin Hannele anto mulle tunnustuksen:

Kiitos Hannele! Tähän kuuluu jakkaa tämä 7:lle muulle ja lisäks pittää palijastaa itestään 7 asiaa. Annan tämän
Mitä sitä kertois? On kyllä vaikiaa, ku oon aika anonyymisti pitäny tätä blogia. Tehhäänkö negatiivisia ja noloja palijastuksia tällä kertaa? Tuon puolen taian tietää itestäni parhaiten. No ei nyt sentään. :)

1. Rakastan syksyä. Kauniin värikkäitä lehtiä. Satteen ropinaa kattoon. Syksyn tunnelma on jotenki erityislaatunen. Takkatulen loimussa on ihana istua ja neuloa. Kuunnella rauhallista musiikkia. Nauttia olostaan ja ajatuksistaan.
2. Olin ennen varsinainen sokerihiiri. Viikossa meni 2 x megapussi ja suklaalevy, vähintään. Nyt oon ollu kohta 8 kk karkkilakossa, joka toivottavasti jatkuu hammaan tulevaisuuteen.
3. Oon yrittäny välttää hiilareita noin 1,5kk ja olo on kohentunu huomattavasti (karppaus). Energiaa on ihan oikiasti! Esimerkiks siivosin viime viikolla vappaaehtosesti 4 päivää lähes aamusta iltaan = uusi suursiivous ja edellisen tein juhannukseks. Elämä maistuu hyvältä!!!

Eilen leivoin sämpylöitä lapsille
4. Kaapissa ei oo koskaan mittään päälle pantavaa ku pitäs lähtiä jonnekki. (tyypillinen nainen?) Äsken lähti tillaus ellokselle...
5. Oon täydellisyyen tavottelija. Tästä ku pääsis erroon. Hyviä vinkkejä?
6. Viihyn liian hyvin kotona. Voisin olla sielä oikiastaan aina.
7. Oon oppinu elämästä palijon kantapään kautta. Tiiän, että kaikissa asioissa on jotaki hyvvää. Tiiän, että elämä hymmyilee kaikille ainaki välillä. Tiiän, että mussa on PALIJON hyvvää. :)
Meiän vauva 11 kk oppi kävelemään

Sukkasato starttaa syyskuussa ja mä ilimottau'uin mukkaan ekkaa kertaa. Tarkotus on siis neuloa sukkia syys-lokakuussa. Tämä on sellasta mukavaa yhessä neulomista. Tuolla blogissa ite kukin esitteleen tekeleensä, saa kannustusta toisilta neulojilta ja apua ongelmatilanteissa jne. Vielä on aikaa ilimottautua 27.8 asti. Blogia ei tarvi olla, joten mukkaan vaan jos sukkia ossaa tehä!

Apua kaipaisin, sillä hukassa on pieni nöttönen vihreää tenneseetä. Rose-pipo jäi kesken. Mulla ei oo ku sellasta myrkynvihreää tenneseetä, eikä se sopinu alakuunkaan vaalianpunasen kans yhteen. Jos kaappis kätköissä on jotaki sopivamman vihreää pistäppä kommettia tai mailia napinneuleet@suomi24.fi Korvaan langan jotenki, miten sitte sovitaanki. Oisin tosi kiitollinen jos saisin pipon tehtyä loppuun. Ohojeessa vihreän tenneseen värikoodi on  354, löytyiskö esim. tuota joltaki...? Eli ei tarvi ennää...


Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

12 kommenttia:

  1. Täydellisyyden tavoittelija täälläkin. Voiko siitä päästä eroonkin? :D Ei vaan, kaipa sitä on vain pakko opetella olemaan itselleen armollisempi. On tietysti tavoiteltavaa pyrkiä itselleen parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, mutta on hyvä huomata se, ettei se ole sama asia kuin täydellinen. Ei sellaista täydellistä ole kuitenkaan oikeasti olemassa. Ainahan sitä parannettavaa on, jos sille tielle lähtee. Yrittää opetella itsekin joka päivä...

    VastaaPoista
  2. Voi kaunis kiitos tunnustuksesta! Pitää ottaa mukaan kun seuraavan kerran päivitän.
    Miten olet pystynyt olemaan karkkilakossa noin pitkään??? Minä pystyn olemaan viikon ilman karkkeja, ei yhtään enempää!

    VastaaPoista
  3. Karkkilakko on onnistunu alakuvaikeuksein jäläkeen hienosti. Viimesenä päivänä jollon söin karkkia, söin ihteni tarkotuksella niin ähkyyn ettei oksentaminen ollu kaukana. Jäi huono olo päällimmäiseks. Se mielessä alotin. Ekat 2 vkoa oli yhtä tuskaa. Mies joutu käymään kaupassaki, ku oisin varmasti muuten sortunu heti. Kotona ei saanu olla yhtään karkkia. Kuola suunnilleen valu, koko ajan olin hermostunu ja makeanhimo oli valtava. 2vkon jäläkeen tapahtu joku ihime juttu ja makianhimo helepotti. Vieläki tekkee välillä mieli karkkia mutta sen pystyy hallihtemaan niin hyvin, että ku valihtee lapsille karkkipäivän namuja ei tee tiukkaakaan olla ostamatta itelleen mittään. Eli ku alun sinnittelee ni sitte se mennee ku vettä vaan. Ja mä tosiaan oli ihan mahoton syömään karkkia ja nyt voin heleposti olla iliman. En ois itekkään uskonu että onnistun olemaan ililman karkkia. :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaunis tunnustuksesta. Minä myös otan mukaani kun seuraavan kerran jotain päivitän. Tahtoo vaan nuo välit venyä aika pitkiksi.
    Sun juttuja on vaan niin kiva lukea.

    VastaaPoista
  5. Ihanaa pipoa oot tekemässä! Itekki saisin ottaa karkkilakon vaikkapa yrittää jouluun asti olla! Suklaati on mun heikkous!!!

    VastaaPoista
  6. upeeta,aivan mahtavaa tuo karkkilakko!pittää mun kans kokkeilla sitä:)

    VastaaPoista
  7. Ihanan tunnelmoiva tuo eka palijastus. Mä tykkään kans syksystä. Ja seiska niin totta, aivankuin mun suusta :) Täydellisyyttä en oo tavoitellu enää aikoihin... seuraa vinkki: jätä tarkoituksella asioita keskeneräiseksi: astiat lojumaan altaaseen, vaatteet lattialle. Ja koita sietää sitä sotkua. Lisää keskeneräisten juttujen määrää vähitellen. En tiiä auttaako... Mulla on aina paha siivo ni en oo hyvä sanomaan :D

    VastaaPoista
  8. Kiitos Näppi tunnustuksesta. On kyllä mieltä lämmittävää et joku sentään blogiani seuraa. Mietin tässä et jatkanko eteenpäin, kun tuntuu et kaikki muut on jo sen saaneet ja on niin paljon hyviä blogeja kuitenkin et on vaikea valita. Laitan kuitenkin itsestäni ne seitsemän asiaa kunhan ehdin. Mää ooon muuten se makean vihollinen n:o 1. En ole ihan ilman makeita herkkuja mut ei tee ikinä mieli. Taitaa olla joulusuklaatki vielä kaapissa. Tykkään vain hyvästä ruuasta, siis oikeasta ruuasta.

    VastaaPoista
  9. Kiitos kovasti tästä tunnustuksesta!Tuntuipa mukavalta huomata, että ei "höpise" aivan vain itselleen.Blogin päivitykset vain tahtoo venyä. Mitä lie muita kiireitä!!!! Lupaan palata asiaan blogissamme,kunhan saamme viikonvaihteen kunnialla historiaan!
    Ja mukava,jos niistä lankanytösistä oli apua siihen piposi tekoon.
    Hyvää loppuviikkoa sinulle :o)

    VastaaPoista
  10. Kivoja juttuja paljastit :) Taas himpun verran tutumpi ihminen tämänkin blogin takana :)

    VastaaPoista
  11. Kurkkimassa täällä... Itekin jouduin oikein miettimään, mitä kerron ittestäin, kun en halua kamalasti yksityiselämää tuoda julki :)

    VastaaPoista
  12. Ainiin tähän on unohtunut vastata. Kiitos kaunis tunnustuksesta! Ikävä kyllä minä oon niin nolon tumpelo tällaisten tunnustusten siirtämisessä blogiini ettetn kertakaikkiaan onnistu siinä! Aikasemminkin oon saanu tunnustuksen mutten onnistunu siirtämään sitä kuvaa blogiin. ehkä jotkut asetukset on väärin tai jotain... Kiitos kuitenkin kauniista ajatuksesta!

    VastaaPoista

Kiitos ku jaksoit jättää viestin. Se piristää kummasti.